Reumatolog

Prim.mr.sc.Ksenija Berdnik-Gortan, dr med.spec.fizikalne medicine i rehabilitacije – reumatolog, uži specijalist reumatologije. Rođena u Zagrebu gdje je završila osnovno i srednje školovanje. Diplomirala na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu 1968g. Od 1978 specijalist fizikalne medicine i rehabilitacije, magistar znanosti od 1985,primarius od 1978g. Od 1972.godine radi u Poliklinici za reumatske bolesti,fizikalnu medicinu i rehabilitaciju“Dr Drago Čop“ u Zagrebu kao odjelni liječnik, a potom pročelnica reumatološkog odjela. Članica je Upravnog odbora Hrvatskog reumatološkog društva,Hrvatskog društva za fizikalnu i rehabilitacijsku medicinu , Hrvatskog društva za medicinska vještačenja, član Odbora za prirodne ljekovite činitelje i zdrastveni turizam pri Akademiji medicinski znanosti Hrvatske. Članica je uređivačkog kolegija reumatologije specijaliziranog medicinskog časopisa „Medix“. Objavila je 39 znanstvenih i stručnih radova u indeksiranim časopisima, napisala 24 priručnika za bolesnike i bila predavač u zemlji i inozemstvu. 2002. g. utemeljila Društvo reumatičara za djecu i odrasle grada Zagreba čiji je predsjednik u više mandata. Dobitnica je Zahvalnice Hrvatskog reumatološkog i Hrvatskog liječničkog zbora. 2005. g. zasnovala je Savjetovalište za reumatske bolesti i rehabilitaciju“Xeda“. Zaposlena u privatnoj „Poliklinici Drinković“ na području stručnog interesa: upalne i degenerativne bolesti, osteoporoza i rehabilitacija.