Obratite nam se:

Endokrinologija

“Život je nešto što se desi kad ste zauzeti praveći druge planove.”
— John Lennon

O odjelu endokrinologije

Endokrinološka obrada i dijagnostika:

Uzimanje anamneze je prvi korak u postavljanju dijagnoze. Ona podrazumijeva razgovor sa bolesnikom radi prikupljanja objektivnih informacija koje su bitne za otkrivanje uzroka bolest zajedno sa fizičkim pregledom. Važno je sa sobom ponijeti povijest bolesti ako je imate.

UZV štitnjače, UZV nadbubrežnih žlijezda, UZV gušterače, UZV testisa, UZV timusa, UZV jajnika.

CT štitnjače, CT nadbubrežnih žlijezda, CT gušterače, CT testisa, CT timusa, CT zdjelice.

MR hipofize, MR štitnjače, MR nadbubrežnih žlijezda, MR gušterače, MR zdjelice MR testisa, MR timusa.

Pružamo sve vrste laboratorijskih pretraga.

Česta pitanja

Kada trebate endokrinologa?

Endokrinolozi su posebno obučeni liječnici koji dijagnosticiraju bolesti povezane s hormonalnim žlijezdama. Ako imate problema ili bolujete od:

• Poremećaji štitnjače
  • Osteoporoze i zdravlje kostiju
  • Dijabetes tipa 1 i 2
  • Nadbubrežnih žljezda
  • Endokrini poremećaji kod djece
  • Srčani problemi (visoki kolesterol, trigliceridi, visoki krvni tlak)
  • Zdravlje muškaraca (neplodnost, razina testosterona)
  • Hipofizni poremećaji
  • Debljina i metabolizam
  • Zdravlje žena (menopauza, neplodnost, neki menstrualni problemi)

U navedene probleme spadaju poremećaj rada štitnjače, poremećaji rasta, nedostatak hormona rasta, Hashimotov tireoiditis, hiperglikemija, hiperparatireoidizam, hipertireoza, hipoglikemija, hipoparatireoidizam, hipotireoza, nizak testosteron, menopauza, gojaznost, osteoporoza, bolesti paratireoidnih žljezda, tumor hipofize, sindrom policističnih jajnika, predijabetes, tireoiditis, Turnerov sindrom i ostali poremećaji hormonalnog statusa.