“Dok dišem, nadam se.”

— Marko Tulije Ciceron

O odjelu nefrologije

Naš odjel nefrologije nudi najnovije algoritme terapija nefroloških bolesnika svih dobnih skupina.

Nefrološka obrada i dijagnostika:

• Pregled specijaliste nefrologa i interniste

• UZV bubrega i urotrakta

• Iv. urografija i mikcijska cistoureterografija

Ekskrecijska ili intravenska urografija je vrsta radiološkog pregleda mokraćnog sustava pomoću rendgena, prilikom koje se u venu aplicira jodno kontrastno sredstvo pa se prati njegov prolaz kroz bubrege sve do mokraćnog mjehura.

• CT urotrakta i urografija

• MR bubrega i urografija

• Laboratorijske pretrage

Pružamo sve vrste laboratorijskih pretraga.

• Savjetovanje, davanje terapija, preventivni pregledi, drugo mišljenje

Česta pitanja

Kada trebate nefrologa?

Nefrolozi su posebno obučeni liječnici koji dijagnosticiraju bubrežne bolesti te bolesti povezane mokraćnim sustavom.
Ako imate problema s bubrezima, infekcijom mokraćnog sustava (upala mokraćnog mjehura, upala bubrega), problema s mokrenjem (inkontinencija urina, bol pri mokrenju ili bilo koje drugo patološke stanje povezano s mokrenjem) tlakom ( hipertenzija), kroničnu bolest bubrega (CKD), policističnu bubrežnu bolest (PKD), akutno zatajenje bubrega, kronično zatajenje bubrega, dijabetska nefropatije, glomerulonefritis, hiperoksalurije, bubrežne kamence, parenhimske bolesti,hipertenzija u trudnoći, ortostatska hipertenzija, hipertenzija nakon transplantacije, primarni aldosteronizam, stenoza bubrežne arterije, renovaskularna hipertenzija, primarna hipertenzija, sekundarna hipertenzija i ostale promjene bubrega.

Liječnici

Prof.dr.sc. Ingrid Prkačin