“Jak čovjek je najjači kad je sam.”

— Friedrich Schiller

O odjelu ginekologije

Odjel za ginekologiju pruža sve vrste medicinskih usluga  ženama od adolescencije pa do  zrele životne dobi. Članovi našeg tima dijagnosticiraju i rješavaju probleme kao što su: neplodnosti, inkontinencija, ginekološki karcinomi, poremećaj dna zdjelice, menopauza i još mnogo toga.

Naše usluge su:

• Ginekološka obrada i dijagnostika

• Pregled specijaliste ginekologa

Uzimanje anamneze je prvi korak u postavljanju dijagnoze. Ona podrazumijeva razgovor s bolesnikom radi prikupljanja objektivnih informacija koje su bitne za otkrivanje uzroka bolest zajedno sa fizičkim pregledom. Važno je sa sobom ponijeti povijest bolesti ako je imate.
    ginekologija i porodništvo

• Kompletna ginekološka obrada

• Ginekološki UZV

Što je ginekološki UZV?
    Također poznat kao sonografija ili ehosonografija, ultrazvuk je vrsta tehnike snimanja koja stvara slike vaših organa u realnom vremenu. Prilikom pregleda nema štetnog zračenja. Tijekom pregleda visokofrekventni valovi šalju se kroz tijelo, a sonda prima reflektirane valove i tako stvara sliku.

Kada se koristi ginekološki ultrazvuk?
    Ginekološki ultrazvuk može poslužiti za mjerenje i procjenu veličine, oblika, položaja maternice i jajnika, kao što može prikazati prisutnost tekućine ili mase u endometriju i miometriju. Također može poslužiti u dijanosticiranju abnormalnosti u anatomskoj strukturi maternice kao i drugim patološkim stanjim zdjeličnih organa (kao što su upala ili infekcija, krvarenja u postmenopauzi, ektopična trudnoća itd.). Ultrazvukom se također prati fetalni razvoj tijekom trudnoće kao i procjena određenih fetalnih stanja.

• Ginekološki pregledi

• Papa test

Test Papanicolaou ili PAPA test metoda je pregleda grlića maternice koja se koristi za otkrivanje mogućih potencijalno kancerogenih procesa u cerviksu. Dokazivanje abnormalnosti stanica ovim testom omogućava brzo, jednostavno i najčešće uspješno liječenje. Njime ne možemo dokazati HPV i ne možemo ga tako prevenirati.
    Papa test je bezbolan i lako izvodiva metoda.

• Hormonska nadomjesna terapija i liječenje

• Kolposkopija

• Praćenje trudnoće

• Obrada menopauze