“Zdravlje nije sve, ali bez zdravlja, sve je ništa.”

— Arthur Schopenhauer

MR abdomena

Što je MR abdomena?
Magnetska rezonancija (MR) abdomena je pregled kojim se dobiva najdetaljniji slikovni materijal vaših abdominalnih organa (jetra, gušterača, bubrezi, slezena i ostalih struktura abdomena) koje su ovom metodom jasnije i detaljnije od drugih metoda snimanja te ne koristi ionizirajuće zračenje.

Koje sve dodatne MR pretrage koristimo kod MR abdomena?
MR jetre specifičnim hepatotropnim sredstvom
MRCP
MR urografija
MR fistulografija

Kada se koristi MR abdomena?
MR abdomena koristi se za dijagnostiku i procjenu bolesti trbušnih organa tj. jetre (masna jetra, ciroza jetre, hemangiomi, tumori/rak jetre), bolesti žučnih kanala i žuči (polipi žučne vrećice, tumori/rak žučne vrećice, kamenci žučne vrećice, pneumobilija), bolesti pankreasa ( ciste pankreasa, akutni pankreatitis, kronični pankreatitis, tumor/raka pankreasa), promjena slezene (hemangiom slezene, metastaze u slezeni, raka slezene, infarkt slezene) bolesti crijeva (upalne bolesti crijeva kao što su Crohnova bolest, ulcerozni kolitis, tumor/rak crijeva, stenoza crijeva, zapletaj crijeva, divertikulitis), bolesti bubrega (cistična fibroza, tumori/rak bubrega, cista, bubrežnih kamenaca- nefrolitijaza, pijelonefritis, potkovast bubreg), bolesti nadbubrežnih žlijezda.

Što trebam očekivati ​​tijekom MRI-a i kako se pripremiti za isti?

Intravenski kontrast (IV) i priprema!

Liječnici

Prof.dr.sci. Ivan Drinković