DOSTUPAN NOVI DIJAGNOSTIČKI PREGLED- MR SRCA

Instaliran je novi MR softwer koji nudi najnoviju MRI tehnologiju snimanja srca. Ovaj uređaj radiolozima daje najkvalitetnije slike visoke rezolucije, a vama nudi kraće vrijeme trajanja pregleda te veću udobnost.
Novi sustav i novi softveri omogućuju nam složena snimanja visoke rezolucije i kraćim vremenima trajanja pregleda.

• Saznaj više informacija o samom pregledu
  • KategorijaUncategorized @hr

© 2018 - Poliklinika Drinković   |   Pravila privatnosti   |   Izrada web stranica Pintardesign.hr

Aktualne informacije i mjere prevencije!
    Zbog novonastale situacije mole se pacijenti da prilikom naručivanja ako imaju bilo kojih od navedenih simptoma (povišena tjelesna temperatura, kašalj, grlobolja i kratak dah) da ne dolaze u polikliniku kako ne bi naštetili zdravlju drugih ljudi već da se jave nadležnoj epidemiološkoj službi .

U poliklinici smo napravili protokole pregleda kao i sve potrebne mjere zaštite kako bi osigurali zdravlje pacijenata.

Informacije o prijenosu, simptomima i prevenciji mogu se naći na stranicama HZZJZ: https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/…/

VAŽNO: ako imate simptome, mozda imate sumnju na infekciju koronavirusom ili ako vam treba zdravstveni savjeti na temu koronavirusa potražite pomoć HZZJZ ☎ 091 468 30 32 i 099 468 30 01 (dostupni su za svaki radni dan od 8 do 22 sata te subotom i nedjeljom od 8 do 14 sati).
    Ponavljamo ako imate simptome
    NE IDITE LIJEČNIKU ILI U BOLNICU KAKO BISTE IZBJEGLI MOGUĆE ŠIRENJE VIRUSA TE UGROZILI ONE KOJI SU NAJUGROZENIJI.
    close-link