Obratite nam se:

Zašto je važan sistematski pregled?

Sistematski pregled početak je kvalitetne brige o svom zdravlju. Cilj mu je pravovremeno otkrivanje raznih bolesti u najranijim stadijima, kao i faktore rizika za razvoj zloćudnih bolesti. Bez obzira na činjenicu da se osjećamo potpuno zdravo, sam značaj sistematskih pregleda je neupitan, jer većina kroničnih bolesti u početku nema značajnih simptoma koje bismo sami mogli uočiti. Većinom su sistematski pregledi izostavljeni, zbog nedostatka vremena i zanemarivanja vlastitog zdravlja.

Koliko često bismo trebali provoditi sistematski pregled?

Preporuka Svjetske zdravstvene organizacije je da se na sistematski pregled uputimo jednom godišnje ili barem jednom u dvije godine.

Za žene:

Preproučeni sistematski pregled za žene u dobi od 18 do 39 godina

Preproučeni sistematski pregled za žene u dobi od 40 do 64 godina

Preproučeni sistematski pregled za žene u dobi od 64 godina na više

Za muškarce:

Preporučeni sistematski pregled za muškarce u dobi od 18 do 39 godina

Preporučeni sistematski pregled za muškarce u dobi od 40 do 64 godina

Preporučeni sistematski pregled za muškarce u dobi od 64 na više godina

Kako se pripremiti za sistematski pregled?

Dan prije sistematskog pregleda jedite laganu hranu te izbjegavajte alkoholna i gazirana pića. Na dan pregleda dođite natašte, odnosno nemojte konzumirati hranu i vodu minimalno 4 sata prije pregleda.

U poliklinici Drinković sve pretrage koje su uključene u sistematski pregled možete obaviti bez čekanja našom najmodernijom dijagnostičkom opremom. Za sva vaša pitanja na raspolaganju su naši vrhunski liječnici.

Možete izabrati neke od naših ponuđenih pregleda, a sve o njima možete pročitati na linkovima:

Sistematski pregled za žene

Sistematski pregled za muškarce

Maligne se bolesti najčešće razvijaju bez značajnijih simptoma. Čimbenici rizika za nastanak zloćudnih bolesti su loše prehrambene navike, pušenje, prekomjerna težina te kronične bolesti. Stoga nam sistematski pregledi pomažu pri ranom otkrivanju raznih zloćudnih bolesti i malignih promjena.

Nemojte odgađati odlazak na sistematski pregled! Nazovite nas i dogovorite termin svog pregleda već danas.

Više članaka

Akcije