Alergije kod djece – kada je vrijeme za liječničku pomoć?

Poliklinika Drinković

Alergije su sve češći problem kod djece, a prepoznavanje simptoma i pravovremeno reagiranje mogu značajno poboljšati kvalitetu života malih pacijenata. U nastavku donosimo važne informacije o alergijama kod djece te savjete kada je vrijeme za potražiti pomoć liječnika.

Simptomi alergija kod djece

Alergije se kod djece mogu manifestirati na različite načine, a najčešći simptomi uključuju:

• Respiratorni simptomi: kihanje, kašalj, začepljen nos, curenje nosa, otežano disanje.
  • Kožne reakcije: osip, crvenilo, svrbež, atopijski dermatitis.
  • Gastrointestinalni simptomi: bolovi u trbuhu, proljev, povraćanje.

Ovi simptomi mogu varirati od blagih do ozbiljnih, a u nekim slučajevima mogu dovesti i do anafilaktičkog šoka, koji zahtijeva hitnu medicinsku intervenciju.

Kada potražiti medicinsku pomoć?

Preporučujemo da se konzultirate s liječnikom u sljedećim situacijama:

• Ako vaše dijete ima česte ili dugotrajne simptome alergije.
  • Ako simptomi utječu na svakodnevne aktivnosti djeteta, poput spavanja, igre ili učenja.
  • Ako postoji obiteljska povijest alergija ili astme.
  • Ako primijetite teške reakcije poput otežanog disanja, oticanja lica ili usana, ili jake bolove u trbuhu.

Alergološko testiranje u poliklinici Drinković

Naša poliklinika nudi sveobuhvatne alergološke pretrage i testiranja za djecu. Naš stručni tim koristi najsuvremenije metode za dijagnostiku i liječenje alergija.

Zašto odabrati polikliniku Drinković?

Pružamo personalizirani pristup svakom pacijentu, s ciljem postavljanja točne dijagnoze i razvijanja individualnog plana liječenja. Naš tim stručnjaka je tu da vam pruži podršku i odgovori na sva vaša pitanja vezana uz alergije kod djece.

Ako sumnjate da vaše dijete pati od alergija, ne čekajte s prvim pregledom – posjetite nas i osigurajte svom djetetu najbolju moguću skrb. Za sva pitanja i zakazivanje pregleda, slobodno nas kontaktirajte. Vaše dijete zaslužuje najbolju moguću skrb!

Više članaka
alergije / djecja-pulmologija / pedijatrija /