Iskoristite priliku i naručite se na kolonoskopiju, kolonoskopiju pod anestezijom ili 3D virtualnu CT kolonoskopiju po akcijskoj cijeni od samo 1100 kn.

Snižene cijene na sve gastroenterološke preglede

O KOLOREKTALNOM KARCINOMU I PREVENCIJI:

Registar za rak Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo navodi da rak debelog crijeva s oko 3 tisuće novooboljelih na godišnjoj razini predstavlja drugi po učestalosti tip tumora u osoba oba spola.

Faktori rizika:

Faktori koji mogu utjecati na povećani rizik za obolijevanje od karcinoma: obiteljska povijest raka debelog crijeva, postojanje polipa, starija životna doba, pretjerana konzumacija alkohola, upalne bolesti crijeva (ulcerativni kolitis, Crohnovu bolest…), pretilost, pušenje, nedostatak tjelesne aktivnosti itd.

Najčešći simptomi:

Krv u stolici (crni izmet), promjene u svakodnevnoj crijevnoj rutini, proljev ili zatvor, bol i nadutost u abdomenu, neobjašnjen gubitak težine, neobjašnjiv nedostatak željeza- Većina simptoma također može ukazivati na druge moguće uvjete. Važno se obratiti liječniku ako simptomi traju 4 ili više tjedana.

Prevencija:
Redoviti pregledi za ljude koji su stariji od 50 godina, pozitivnu obiteljsku anamnezu, te ljudi koji imaju upalne promjene bolesti crijeva.
Prehrana: puno vlakana, voća, povrća i što najmanje crvenog i prerađenog mesa.
Vježba: mjerena i redovita vježbanje ima značajan utjecaj na smanjenje rizika od nastanka raka debelog crijeva.
Tjelesna težina: držati BMI u normalnim granicama.

KategorijaAkcije

© 2018 - Poliklinika Drinković   |   Pravila privatnosti   |   Izrada web stranica Pintardesign.hr

Aktualne informacije i mjere prevencije!
Zbog novonastale situacije mole se pacijenti da prilikom naručivanja ako imaju bilo kojih od navedenih simptoma (povišena tjelesna temperatura, kašalj, grlobolja i kratak dah) da ne dolaze u polikliniku kako ne bi naštetili zdravlju drugih ljudi već da se jave nadležnoj epidemiološkoj službi .

U poliklinici smo napravili protokole pregleda kao i sve potrebne mjere zaštite kako bi osigurali zdravlje pacijenata.

Informacije o prijenosu, simptomima i prevenciji mogu se naći na stranicama HZZJZ: https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/…/

VAŽNO: ako imate simptome, mozda imate sumnju na infekciju koronavirusom ili ako vam treba zdravstveni savjeti na temu koronavirusa potražite pomoć HZZJZ ☎ 091 468 30 32 i 099 468 30 01 (dostupni su za svaki radni dan od 8 do 22 sata te subotom i nedjeljom od 8 do 14 sati).
Ponavljamo ako imate simptome
NE IDITE LIJEČNIKU ILI U BOLNICU KAKO BISTE IZBJEGLI MOGUĆE ŠIRENJE VIRUSA TE UGROZILI ONE KOJI SU NAJUGROZENIJI.

drinkovic.hr/vodic-za-pacijente/nacini-placanja/
Pregledi preko uputnice HZZO-a
U našoj klinici možete obaviti preko uputnice HZZO-a:
1) magnetnu rezonanciju
2) mamografiju
Ugovor za sve ostale preglede preko hzzo-a nemamo.

Zbog trenutne situacije narudžbe se primaju iskljucivo putem e maila i telefonskog poziva.

close-link