Rak vrata maternice:
Rak vrata maternice najčešći je zloćudni tumor ženskih spolnih organa. Infekcija HPV- om (humanim papiloma virusom) najčešća je spolno prenosiva bolest i pretpostavlja se da genitalnu infekciju ovim virusom ti jekom života stekne 75 – 80 % spolno aktivnih žena i muškaraca. U Hrvatskoj obolijeva više od 300 žena godišnje, a umre ih oko 100.

Akcije u prosincu:

Kompletni ginekološki pregled

• Iskoristite priliku i naručite se na kompletni ginekološki pregled po akcijskoj cijeni od 500 kn.
    U pregled je uključeno: pregled specijaliste ginekologije, ginekološki UZV i PAPA test
  • Saznaj više informacija o samom pregledu

Ginekološki MR zdjelice 1200 kn.

• Saznaj više informacija o samom pregledu
  • Digitalna 3d mamografija preko uputnice HZZO-a

KategorijaAkcije

© 2018 - Poliklinika Drinković   |   Pravila privatnosti   |   Izrada web stranica Pintardesign.hr

Aktualne informacije i mjere prevencije!
    Zbog novonastale situacije mole se pacijenti da prilikom naručivanja ako imaju bilo kojih od navedenih simptoma (povišena tjelesna temperatura, kašalj, grlobolja i kratak dah) da ne dolaze u polikliniku kako ne bi naštetili zdravlju drugih ljudi već da se jave nadležnoj epidemiološkoj službi .

U poliklinici smo napravili protokole pregleda kao i sve potrebne mjere zaštite kako bi osigurali zdravlje pacijenata.

Informacije o prijenosu, simptomima i prevenciji mogu se naći na stranicama HZZJZ: https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/…/

VAŽNO: ako imate simptome, mozda imate sumnju na infekciju koronavirusom ili ako vam treba zdravstveni savjeti na temu koronavirusa potražite pomoć HZZJZ ☎ 091 468 30 32 i 099 468 30 01 (dostupni su za svaki radni dan od 8 do 22 sata te subotom i nedjeljom od 8 do 14 sati).
    Ponavljamo ako imate simptome
    NE IDITE LIJEČNIKU ILI U BOLNICU KAKO BISTE IZBJEGLI MOGUĆE ŠIRENJE VIRUSA TE UGROZILI ONE KOJI SU NAJUGROZENIJI.
    close-link